Αιθέριο έλαιο λεβάντα 10ml


Χαλαρωτική
Χαλαρωτική

100% καθαρό αιθέριο έλαιο. Ποικιλία Αλπική (Mont Blanc). Μη τοξικό. Μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί και αδιάλυτο.


3.00 
  • ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: 687
  • Αποστολή:  
  • Πολιτική Επιστροφών: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων. Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα, ή έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης του προϊόντος ισχύουν τα ακόλουθα: • Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος. • Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω courier, ή με κάποια μεταφορική εταιρεία, επιλογής μας ή επιλογής του πελάτη. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος. • Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του προβλήματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. • Εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα, πραγματοποιείται, αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη. • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα: • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος. • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη. • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις: • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης, αποστολής επιστροφής και αντικαταβολής. • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και χρήσης των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 50%-100%. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε: • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά σαπούνια, κρέμες περιποίησης, οδοντόβουρτσες, οδοντόκρεμες, έλαια (φυτικά και αιθέρια) κ.α.). • προϊόντα που παραδόθηκαν στην διεύθυνση που μας δηλώσατε, με δικό μας μεταφορικό μέσον και όχι μέσω τρίτου (courier, μεταφορική εταιρία) Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 211 214 1948, είτε μέσω e-mail στο info@proiontaghs.gr

Μάθε Περισσότερα


Πολύ αρωματικό αιθέριο έλαιο. Ιδανικό για παιδιά. Χαλαρωτικό, ελαφρά υπνωτικό. Εξαιρετικό για τις περιπτώσεις εγκαυμάτων, θεραπεύει μολύνσεις, απαλύνει τους μυϊκούς πόνους, για τη φροντίδα του δέρματος σε κοψίματα και πληγές, για πονοκέφαλο, θλίψη, έλκος, ακμή, δερματίτιδα και φλεγμονές. Μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί και αδιάλυτο.
Πολύ καλό για περιπτώσεις μικτού δέρματος. 

Είναι από τα ελάχιστα αιθέρια έλαια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άφοβα πάνω στο δέρμα αδιάλυτα. Λίγες σταγόνες από αιθέριο έλαιο λεβάντας στο μαξιλάρι μας βοηθούν για έναν ήρεμο και γλυκό ύπνο.

Μία σταγόνα αιθέριου ελαίου λεβάντας 2-3 φορές την ημέρα στην περιοχή της καρδιάς και στην εσωτερική μεριά του αριστερού καρπού μπορεί να βοηθήσει την αρρυθμία.

Δυο σταγόνες στο κολάρο του κατοικίδιου ζώου μας το προφυλάσσει από τα παράσιτα.

Σημείωση: Η πραγματική λεβάντα (Lavandula vera) φύεται σε πολύ υψηλά υψόμετρα.

Το αιθέριο έλαιο λεβάντας είναι αποτελεσματικό σύμφωνα με χρήστες τόσο για την καταπολέμηση της αντιαισθητικής πιτυρίδας όσο και της φαγούρας που προκαλούν οι ψείρες.

Για τη σωστή ισορροπία του τριχωτού του κεφαλιού, ακολουθείστε τους ακόλουθους τρόπους χρήσης:

Φαγούρα: Ανακατέψτε έλαιο λεβάντας με το νερό και κάντε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μερικές σταγόνες σε conditioner μετά το λούσιμο στα μαλλιά σας.

Ψείρες: Γνωριμία με τον εχθρό

Οι ψείρες δεν ζουν πολλές ώρες εκτός του τριχωτού της κεφαλής. Δεν πρόκειται να κάνουν φωλιά στο χαλί σου, τα σεντόνια ή το στρώμα του κρεβατιού. Οπότε δεν έχει νόημα να καθαρίζεις, να απολυμαίνεις ή να ακόμη και να καις (ναι, το έκαναν κι αυτό παλιά) σεντόνια, μαξιλαροθήκες και χαλιά. Ούτε να ρίχνεις τόνους κατσαριδοκτόνων ή εντομοκτόνων σε όλο το σπίτι.
 Σε λίγες ώρες, θα έχουν ψοφήσει όλες οι ψείρες που έχουν πέσει από τα κεφάλια των παιδιών. Αρκεί απλά, να αλλάζεις καθημερινά σεντόνια και μαξιλαροθήκες για όσο διάστημα διαρκεί η εξολόθρευση τους.

Οι ψείρες δεν πνίγονται όπως τα υπόλοιπα έντομα. Χρειάζονται 8-10 ώρες για να πνιγούν. Άρα, δεν έχει νόημα να βάζεις λάδια, τζελ ή οποιαδήποτε θεραπεία “πνιγμού” για λιγότερο από 8-10 ώρες. Οι θεραπείες αυτές, θα λειτουργήσουν μόνο εάν τις κρατήσεις παραπάνω ώρες ή αν τις αφήσεις όλη νύχτα με το κεφάλι σου τυλιγμένο σε μεμβράνη ή σε νάιλον σκουφάκι. Επίσης, οι κόνιδες δεν πνίγονται άρα κάνεις μισή δουλειά εάν δεν επαναλαμβάνεις τις μεθόδους αυτές συχνά.

Οι κόνιδες, τα αυγά της ψείρας, εκκολάπτονται σε 7-11 ημέρες. Άρα, ακόμη κι αν εξολοθρεύσεις όλες τις ζωντανές ψείρες, θα πρέπει να επαναλάβεις τις μεθόδους σου τουλάχιστον μια φορά ακόμη, σε 11 ημέρες το νωρίτερο, για να σκοτώσεις και τα νεογνά τους που μόλις εκκολάφτηκαν.
 Για καλό και για κακό βέβαια, όποια μέθοδο κι αν επιλέξεις, επανέλαβε τη κάθε εβδομάδα και για 3 συνεχόμενες εβδομάδες, και έτσι θα έχεις τη σιγουριά ότι δεν έχουν μείνει ζωντανά αυγά. Επίσης, προληπτικά, 1 φορά το μήνα μπορείς να επαναλαμβάνεις τη θεραπεία σου, τουλάχιστον όσο τα παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο.

Τρόποι χρήσης:

Κατ' αρχάς να διευκρινίσουμε ότι μιλάμε για φυσική θεραπεία. Επομένως δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιείς χημικά και φάρμακα για να απομακρύνεις τις ψείρες από τα κεφάλια των παιδιών, ούτε να ξοδεύεις μια περιουσία σε θεραπείες, γιατρούς και προληπτικά σαμπουάν. Διάβασε όλες τις δοκιμασμένες συνταγές που θα φτιάξεις μόνη σου και θα σου λύσουν τα χέρια! 

Θεραπεία με αιθέρια έλαια

Πρόκειται για πολύ δυνατή θεραπεία, ευρέως διαδεδομένη σε πολλές χώρες της Ασίας και της Ευρώπης εδώ και πολλά χρόνια. Όμως, δεν δουλεύουν όλα τα αιθέρια έλαια γι’ αυτό προσοχή στο ποια θα επιλέξεις.

Ανακάτεψε 10-15 σταγόνες αιθέρια έλαια τεϊόνδενδρου ή λεβάντας σε ¼ της κούπας ελαιόλαδο (ή παιδικό σαμπουάν), άπλωσε τα καλά πρώτα σε όλο το δέρμα και μετά σε όλο το μήκος των τριχών με τη βοήθεια μιας χτένας (εάν τα μαλλιά είναι πολύ μακριά βάλε λίγη παραπάνω δόση).
 Επίσης, τα αιθέρια έλαια λειτουργούν πολύ καλά και ως πρόληψη για τις ψείρες. Απλά, ανάμιξε λίγο αιθέριο έλαιο με ελαιόλαδο (ή όποιο άλλο άοσμο λάδι θέλεις, π.χ. ηλιέλαιο)  και βάζε μια - δύο σταγόνες στους καρπούς και πίσω από το αφτί του παιδιού κάθε πρωί πριν το σχολείο.

Μπορείτε να βάλετε δύο σταγόνες απευθείας στα μαλλιά των παιδιών ή αναμείξτε το σε σαμπουάν (20 σταγόνες λεβάντας σε 250 ml σαμπουάν). Επίσης, μπορείτε να στάξετε το αιθέριο έλαιο σε καπέλο ή στο γιακά του μπουφάν του παιδιού. Οι ψείρες δεν θα πλησιάσουν το παιδί σας…

Προσοχή: Επειδή μερικά παιδιά είναι αλλεργικά σε συγκεκριμένα αιθέρια έλαια, δοκίμασε πρώτα το μίγμα πίσω από το αυτί, βάζοντας μία σταγόνα για 12 ώρες. Εάν δεν κοκκινίσει ή δεν προκαλέσει φαγούρα ή γενικά ερεθισμό, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις άφοβα.